Om zowel de eigen keten als die van haar verkooppunten duurzamer te maken, heeft Heineken het sales-programma ‘Duurzame Partners in Business’ opgezet. Ter ondersteuning van dit programma heeft Lemon Scented Tea eeen duurzaamheidskit gemaakt 'Slide to the future,' die wordt aangeboden bij de salesbezoeken aan horecagelegenheden.
In de kit zit een brochure met het duurzaamheidsverhaal van Heineken tips & deals. Heineken biedt horeca-ondernemers onder meer de mogelijkheid om goedkoper duurzame abonnementen af te sluiten. De tips in het boekje gaan over energie besparen, zoals het ijsvrij houden van de koelingen. De lamellenkam die hiervoor nodig is, is te vinden in de kit.
Besloten is om de verpakking al een deel van het verhaal te laten vertellen. Per onderwerp is een visual ontworpen, passend bij het concept. Door het bijgevoegde raster over de visual te sliden ontstaat een optische illusie in de vorm van een draaiend beeld.Dezelfde techniek komt terug in de brochure.
Credits
Bureau: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk vanuit Heineken: Bas Stok
Creatie: Rogier Heijning, Tom de Hooge, Yasmin Visser en Hugo Jansen
Strategie: Myriam van Engelen
Account: Orfee Goedkoop
Productie: Erwin van Rheenen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!