KWF Kankerbestrijding klant bij Mediaxplain

De keuze voor het bureau kwam tot stand na een pitch.

Mediaxplain gaat KWF ondersteunen in de overkoepelende paid, owned en earned strategie en de campagneplanning van verschillende mediacampagnes.

De missie van KWF is ervoor te zorgen dat er een dag komt dat niemand meer hoeft te sterven aan kanker. 'Deze missie vraagt om verbinding en betrokkenheid met Nederlanders. Hier hebben we een inspirerende  middelen strategie voor nodig die ons verrast met een uitgekiende mediaplanning', zegt Sigrid Attema, Manager Corporate Affairs bij KWF. 

KWF heeft de behoefte aan een geïntegreerde mediastrategie waarmee de komende jaren gebouwd wordt aan de communicatie met bestaande en nieuwe doelgroepen. De activiteiten die Mediaxplain gaat vervullen zijn onder andere strategisch media-advies, mediaplanning en – inkoop.

Gun Nieuwenhuis over de samenwerking: 'Helaas krijgt iedereen op een gegeven moment in zijn of haar directe omgeving te maken met kanker. Wij willen ons steentje bijdragen aan de verbinding tussen kankerbestrijding en het Nederlands publiek.'


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie