Aan de pitch deden vier bureaus mee.
'Helloprint heeft de ambitie om met onder andere zijn Nederlandse merk Drukzo binnen korte tijd marktleider op de Nederlandse online drukwerkmarkt te worden', zegt Hans Scheffer, ceo van Helloprint. 'De keuze voor RLVNT is gemaakt op basis van met name DNA: wij denken met RLVNT een partner te hebben gevonden die out-of-the-box kan denken, snel kan schakelen en aanpassen waar nodig en de uitdagingen van een snel groeiende startup snapt. Dat is niet ieder bureau gegeven en wij zien dan ook uit naar uit een langdurige samenwerking.'
Helloprint heeft activiteiten in Rotterdam, België, Spanje en Engeland en is specialist op het gebied van gestandaardiseerde printmaterialen. Rens Plandsoen, managing director RLVNT: 'Helloprint is net als wij superambitieus en wil zich net als RLVNT als sterke en professionele partner op de markt positioneren. Een goede match.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!