Hoe vertel je een verhaal met geur? Hoe spreek je met een traditioneel merk ook millennials aan? Waar vind je big stories in big data? Hoe zet je devices in bij location based storytelling?
Op deze vragen en meer gaan ruim driehonderd nieuwsgierige bezoekers samen met zo'n twintig mediamakers een antwoord vinden tijdens Conference for the Curious, in het Klokgebouw in Eindhoven. Deze dag maakt onderdeel uit van de tweedaagse Conference for the Curious op STRP Biënnale, waarvan het programma op donderdag 29 maart door STRP is samengesteld.
De dag erna, op vrijdag 30 maart, neemt VPRO Medialab het stokje over met een verkenning de toekomst van media en storytelling. Dit gebeurt in een conferentieprogramma vol e-culture pioniers en radicale media vernieuwers als Lance Weiler, Floris Kaayk, Steye Hallema, en Aina Abiodun.
Tickets en vrijkaarten
Erbij zijn? Dat kan. We hebben twee gratis kaarten beschikbaar voor Adformatie lezers. Stuur voor uiterlijk dinsdag (morgen) 14 uur een e-mail en beantwoord daarin de volgende vraag: Wat is de titel van het laatste boek van keynote spreker Kevin Kelly? We laten nog dezelfde dag weten als je winnaar bent.
Gewoon tickets kopen kan natuurlijk ook. Voor beide dagen betaal je honderd euro, inclusief Kevin Kelly. Eén dag kost 50 euro (studenten 25 euro).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!