Gelukkig is er Kleenex

Om de verkoop van de nieuwe Kleenex UltraSoft tissues te stimuleren heeft Kimberly-Clark de "Voel zelf, zó zijdezacht" abri's ingezet om de nieuwe tissues uit te laten proberen. Op elke kant van de abri zijn 20 tissueboxen geplakt .

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voorbijgangers kunnen bij het passeren van de abri eenvoudig een tissue uit de box nemen en haar zijdezachtheid ervaren. Ik spotte deze abri voor de drukbezochte AH in het centrum van Rotterdam.

Enige tijd geleden waren de "Zachtjes voel je wat ik voel" Boomerang Premium cards van Kleenex al in de bekende rekken te vinden. Geen gewone kaarten, deze speciale kaarten waren gevuld met een aantal Kleenex UltraSoft tissues.

Op zich niet nieuw, na enig speurwerk vond ik een soortgelijke Kleenexkaart uit de oude doos die Kimberly-Clark zo'n 10 jaar geleden via drogisterijen heeft verspreid rond Valentijnsdag. Wellicht dat ze in de tussentijd zelfs wel vaker de "tissuekaart" hebben ingezet. Op de valt te lezen dat consumenten bij het kopen van 2 pakken Kleenex tissues of zakdoeken van de nieuwe UltraSoft lijn, een gratis vrouwentijdschrift opgestuurd kunnen krijgen.

Kleenex doet het vaker met vrouwenbladen, een aantal jaar geleden kon men nog een krijgen bij aankoop van twee verpakkingen.

Ik bedacht me ineens dat mannen toch ook gewoon tissues en zakdoeken gebruiken. Lijkt me leuk als Kleenex een keer iets met mannen zou gaan doen. Ik kan wel wat gebruiks-momenten bedenken waar ze viraal iets leuks mee zouden kunnen doen?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie