Bristol kiest Moses voor tv-campagne

Bristol zet de komende weken fors in op voorjaarsacties, ondersteund met een tv/campagne. Deze is ontwikkeld door Moses.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de aankomende weken volgen drie merkgerichte tv-commercials van het schoenmerk. Ze worden voorzien van zes verschillende actiematige versies.

De tv/commercials spelen zich af in een setting waarbij de kleding en vooral schoenen centraal staan, met als pay/off &;Verander meteen van top tot teen!&; Daarnaast speelt het uitroepteken dat onderdeel is van het Bristol logo, een subtiele rol en legt het extra aandacht in het actiematige gedeelte.

De tv-commercials zijn vanaf vandaag regelamtig te zien op RTL4, RTL5, RTL7 en RTL8.

Credits:
Merk: Bristol
Klant: Euro Shoe Group
Klantcontact: Bie Buelens, Chris Peeters
Bureau: Moses.
Account: Hanneke Bouma
Creative Director: Johan den Heijer
Creative: Sander van Boxtel
Projectmanagent: Esther Mol en Hanneke Bouma
Regie: Erwin van den Eshof
D.O.P.: Jorrit Garretsen


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie