Gisteravond wist Ned1 weer een ‘ouderwetsch’ kijkcijfer neer te zetten met 4,2 miljoen kijkers naar Boer zoekt vrouw internationaal. Dat is een kijkdichtheid van 27,4 procent in de doelgroep 6 jaar en ouder. En het leverde een marktaandeel van bijna de helft van alle kijkers van Nederland (48,9 procent).
Het droeg bij aan het gemiddeld marktaandeel van de publieke omroepen in week 5: 33,6 procent. Vorige week bedroeg dat aandeel nog 32,4 procent. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,0 procent en de SBS zenders 13,7 procent. In beide gevallen ongeveer hetzelfde als vorige week.
De tien best bekeken programma’s van week 5
2-2-2014 BOER ZOEKT VROUW INTERNATIONAAL 4.235 kijkers
2-2-2014 JOURNAAL 20 UUR 3.278 kijkers
2-2-2014 STUDIO SPORT EREDIVISIE 3.080 kijkers
2-2-2014 TV SHOW 2.834 kijkers
30-1-2014 WIE IS DE MOL 2.486 kijkers
1-2-2014 BEATRIX MET HART EN ZIEL 2.435 kijkers
27-1-2014 SPOORLOOS 2.275 kijkers
27-1-2014 GTST 2.259 kijkers
30-1-2014 FLOORTJE NAAR EINDE WERELD 2.088 kijkers
27-1-2014 RADAR 2.058 kijkers
Bron: Stichting KijkOnderzoek
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!