BNP Paribas Cardif, de verzekeringstak van de Franse grootbank, is er voor Nederlanders die hun woonzekerheid willen waarborgen bij arbeidsongeschiktheid, werkloosheid en het overlijden van de partner. Met een combinatie van public relations en influencer engagement wil de organisatie deze thema’s op de kaart zetten, haar inhoudelijke positionering versterken en de naam- en propositiebekendheid bij haar doelgroepen verbeteren.
Strategie en uitvoering
Marieke van Zuien, commercieel directeur BNP Paribas Cardif: ‘Een gedegen presentatie waarin IvRM doelgericht vragen stelde, proactief met ons meedacht en veel ruimte liet voor de dialoog gaf voor ons de doorslag om met IvRM in zee te gaan. Daarnaast zijn de bewezen kennis van de markt waarin wij actief zijn en de gave om niet alleen strategieën te bedenken, maar ze ook zelf uit te kunnen voeren overtuigende redenen geweest om voor IvRM te kiezen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!