Zo, zet dat maar op een tegel

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Heb jij moderne, oubollige, spitsvondige, zinnige en onzinnige wijsheden die je wilt delen met je vakbroeders en durf jij de strijd aan? Doe dan mee aan de .

Deze wedstrijd, georganiseerd door S&H Productfulfilment uit Moerdijk, heeft als doel pr te genereren, dus leek het me een leuk idee ze hier een handje mee te helpen.

Naast de onmetelijke eer ligt er voor de winnaar een uitgave en verspreiding van zijn of haar tegel in een oplage van 5000 stuks in het verschiet.

Iedereen die zijn wijsheid over fulfilment, DM, marketing of communicatie graag wil delen, kan zijn spreuk aanmelden voor de .

Na goedkeuring door het tegelteam wordt de spreuk geplaatst en kan de wedstrijd beginnen. Om te winnen moet jouw statement zoveel mogelijk stemmen krijgen. Bezoekers kunnen in de Hall of Fame aangeven welke tegel zij 'top' en welke zij 'flop' vinden. Kies voor top de spijker en hang het tegeltje hoger in de lijst, voor flop sla je met het hamertje het tegeltje stuk, waarna hij zakt in de lijst.

Inmiddels hebben 30 vakbroeders hun wijsheid aangemeld, maar is er nog niet heel veel gestemd. Tijd voor Molblog-bezoekers om eens een kijkje te gaan nemen?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie