Niets is meer heilig vandaag de dag. Nu lees ik in de New York Post dat de advertentie-acquisiteurs van het Amerikaanse modemagazine Vogue een deal hebben met Wal-Mart.
In het septembernummer van het elitaire modeblad komt maar liefst een achtpagina tellende advertentie van de discounter te staan, naast de dure uitingen van modehuizen en fashioninstituten als Gucci, Calvin Klein, Louis Vuitton, Prada en Armani, om er maar een paar te noemen.
En het blijft ook niet bij dit ene nummer, alhoewel ik me moeilijk voor kan stellen dat Vogue Wal-Mart ook voor het kerstnummer nodig heeft.
Wat betekent dit? Dat Vogue er na het laatste lezersonderzoek is achtergekomen dat hun lezer het liefste bij Wal-Mart shopt en graag op de hoogte is van alle aanbiedingen? Of dat het ook voor Vogue steeds moeilijker wordt om betaalde pagina's te vullen, en dat de standaarden daarom drastisch naar beneden worden bijgesteld?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!