Minder interactiviteit bij infraprojecten vanwege crisis?

Het gaat om zeven wegprojecten en 23 ruimtelijke projecten, ondermeer de capaciteitsuitbreiding van de A1, A6 en A9 (Amsterdam-Almere), de ontwikkeling van de spoorzone Den Bosch, het Waalfront in Nijmegen en de IJ-oevers in Amsterdam. Ook de aanleg van windmolenparken in zee en andere duurzaamheidsprojecten zouden gemakkelijker en sneller moeten gaan plaatsvinden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op zich mooi dat alles sneller gaat, maar hoe zit het met de zorgvuldige behandeling van de belangen van direct betrokkenen? Is dit nu een verkapte manier om op de ouderwetse manier zaken die de overheid belangrijk vindt er doorheen te drukken, of moeten we niet zeuren over kleine belangetjes en bezwaartjes en milieuzaken in een tijd waarin onze eceonomie voor alles gaat? Wie weet hier iets meer over en helpt me in het vinden van een onderbouwde opinie hierover vanuit ons vak?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie