Communicatie m/v van het jaar: het heruitvinden van de prijs

Het niet uitreiken van de prijs voor de communicatiemanager van het jaar in 2006 heeft de tongen terecht losgemaakt. Er is grondig geevalueerd, er is beraadslaagd en het voorstel dat nu op tafel ligt ziet er in grote lijnen als volgt uit:

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1) De prijs niet meer te koppelen aan alleen managers, het ook mogelijk te maken dat medewerkers, adviseurs of mensen uit het onderwijs ervoor in aanmerking komen.

2) 4 categorieen in te stellen: bedrijfsleven, overheid, onderwijs en bureaus

3) een jury kiest (op basis van het voorwerk van een selectiecommissie) uit de nominaties de winnaars in deze categorieen, het publiek kiest uit de 4 hun favoriet

Heeft deze aanpak kans van slagen? Waar moeten we op letten? Laat het horen!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie