
Geen grap, op 1 april opent vleesloos merk De Vegetarische Slager een eigen pop-up restaurant in Den Haag. Het vegetarische restaurant als zodanig is geen noviteit, maar dit restaurant is volgens De Vegetarische Slager wel ‘één van de eerste vegetarische restaurants ter wereld waar plantaardig vleesch het centrale thema vormt’. Het ‘nieuwe vleesch’ is zoals we gewend zijn van het vegamerk expres met -sch geschreven om aan te geven dat het gaat om plantaardige producten met de structuur, de smaak, en de beleving van vlees. De Vegetarische Slager: ‘Geschikt voor vegans, vegetariërs, flexitariërs en vleesliefhebbers.’
De naam van het restaurant, ‘De Vleesch Lobby’ refereert dan ook aan de ambitie om plantaardig vleesch te verheffen tot de nieuwe sociale norm. Naar de overtuiging van Vegetarische Slager Jaap Korteweg zal de vleesconsumptie binnen 25 jaar gedecimeerd zijn.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee