Bierbrouwerij Grolsch benoemt Wunderman Amsterdam als internationaal digitaal bureau. Om Grolsch the verbinden met de doelgroep (consumenten die houden van 'premium bier') zal het Nederlandse bureau samenwerken met lokale organisaties in de belangrijkste internationale markten: het Verenigd Koninkrijk, Canada, Frankrijk en Argentinië.
Ambities
Antoinette Hoes, CEO van Wunderman Amsterdam, is erg enthousiast over de samenwerking: 'Grolsch heeft gewaagde internationale ambities en die ambities komen overeen met de onze. Het is altijd al een onconventioneel merk geweest en we kijken er naar uit om het merk digitaal nog meer tot leven te laten komen.'
Director Ronald van Amerongen van Grolsch: 'Wunderman Amsterdam heeft aangetoond goed strategisch inzicht te hebben om pakkende content rond sociale biergelegenheden te creëren. Hun ervaring geeft ons het vertrouwen dat ze vanGrolsch een iconisch merk kunnen maken in het digitale landschap.'
Goud Uberconnected ook betrokken
In juni benoemde Grolsch ook het Nederlandse bureau Goud Uberconnected als digital agency. Dit bureau blijft werken voor het biermerk, specifiek voor de Nederlandse markt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!