NESCAFÉ roept èchte Italiaanse vrouwen in Nederland op om de nieuwe èchte cappuccino te komen proeven en hun èchte mening te geven in een èchte tv-commercial. Met deze actie introduceert Nestlé een nieuwe koffiepadvariant in Nederland nèt voordat Sara Lee dat met DE doet.
Douwe Egberts, de pionier op het gebied van koffiepads, heeft zich de afgelopen tijd vooral geconcentreerd op de introductie van de T-pad, wat niet onopgemerkt is gebleven. Maar DE komt zeer binnenkort ook met een cappuccinopad op de markt. Ik heb ze zelf toevallig al in Utrecht mogen aanschouwen, maar ze zijn ook al enige tijd op de Duitse markt verkrijgbaar. Deze introductie van NESCAFÉ zullen ze dan ook niet in dank afnemen.
De pad van Douwe Egberts lijkt vooralsnog superieur, aangezien NESCAFÉ gebruikt maakt van een apart bijgevoegde topping, die bij DE is geïntegreerd. Bij de introductie van een 36 stuks verpakking waren ook andere aanbieders (o.a. Perla en AH eigen merk) ze net voor.
Deelname aan de NESCAFÉ actie is overigens eenvoudig. Geïnteresseerden kunnen tot en met 17 april hun gegevens en foto achterlaten op de speciale actiesite waar tevens antwoord gegeven dient te worden op de vraag wat ze een echte cappuccino-expert maakt. De casting zal al op 18 april in Amsterdam plaatsvinden. De opnames voor de commercial zullen dan op 24 en 25 april op locatie of bij de winnaar thuis worden gemaakt.
Saillant detail is dat nergens wordt aangegeven hoe je moet bewijzen dat je een èchte Italiaanse vrouw bent. Uiteraard zullen ze wel gaan typecasten dus zul je als deelnemer wel een Italiaans uiterlijk moeten hebben?
Redurban en THEY zijn partners in deze actie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!