Heineken gaf reclamebureau De Combinatie van Factoren de opdracht een zomerpromotie voor Wieckse Witte de ontwikkelen.
Strekking van de spot: Op een zomerse dag in de stad gebeuren er dingen die je eigenlijk alleen op een camping of aan het strand zou verwachten.
En de supermarkten ogen de komende tijd een stuk zomerser, met speciale strandlakenvloerstickers die tussen de schappen op de grond liggen.
Heineken wil hiermee het merk laden als stads en eigentijds, en een speciale zomeractie onder de aandacht brengen.
Onder de dop van de flesjes Wieckse Witte vind je namelijk unieke codes die je kunt invoeren op de Wieckse Witte website. Daarmee maken consumenten kans op een speciale Airstream-caravan (ter waarde van 55.000 euro).
Een speciaal promotieteam (lees: dames in bikini) zal daarnaast de komende zomermaanden met de caravan op pad gaan.
De promotie loopt van 11 juni tot 31 juli 2007.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!