Tele2 neemt afscheid van zwarte schaap

Of liever gezegd: Frank, het zwarte schaap, neemt afscheid van Tele2. Althans, zo communiceert de provider de koersverandering.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘De afgelopen weken was Nederland in de ban van de pietendiscussie.  Voor- en tegenstanders buitelden over elkaar heen met hun argumenten. De discussie bleek ook voor Tele2 verstrekkende gevolgen te hebben: vandaag kondigde Frank, het Zwarte Schaap, namelijk zijn afscheid bij Tele2 aan. Hij wil niet de aanleiding zijn voor mogelijke discussies binnen de Nederlandse kleinvee samenleving.’

Frank was de afgelopen vijf jaar het gezicht van Tele2 op de consumentenmarkt. De provider heeft inmiddels een gelanceerd, met een nieuwe huisstijl. In de merkvoering wordt niet langer onderscheid gemaakt tussen Tele2 voor de consumentenmarkt, Tele2 Zakelijk en Tele2 Wholesale.
 
Cilesta van Doorn, directeur Brand & Communication Tele2 Nederland: ‘Frank heeft ons ontzettend geholpen om de bekendheid van Tele2 in Nederland verder te vergroten. Wij gaan nu werken aan nieuwe communicatiecampagnes waarmee we iedereen in Nederland binnenkort weer hopen te verrassen.’

BBH London en KesselsKramer maken het nieuwe werk, Frank werd bedacht door het Zweedse Forsman & Bodenfors.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie