Sappige actie van Appelsientje?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uit onafhankelijk onderzoek onder 1000 consumenten zou zijn gebleken dat 70 procent van de Nederlanders sinaasappelsap van als lekkerst ervaart. Het leek een aardige geste om Nederland om deze reden te trakteren op gratis sinaasappelsap.

Maar niet heel Nederland natuurlijk en ook eens niet alleen de grote steden. Geïnspireerd door onder andere Heineken leek het ze aardig alleen bepaalde straten in Nederland te trakteren. Aangezien er in Nederland maar een handjevol Sinaasappelstraten bestaan besloot het bedrijf het iets breder te trekken en zijn de Oranjestraten, Oranjepleinen, Oranjelanen, Oranjehofjes en Oranjegrachten aan de beurt. Maar liefst 18.000 liter sap deelt Appelsientje uit aan de bewoners van 82 Oranje getinte straten in Nederland.

Mijn zus woont toevallig in een Oranjelaan, kreeg vandaag uit hande van 'levende sinaasappels' twee pakken sap overhandigd en stuurde me de volgende foto's.

Op de vraag of ze nu vaker Appelsientje gaat kopen antwoordde ze dat ze "altijd al Appelsientje koopt en dat dit maar weer eens bewijst dat ik hiermee een goede keuze maak." Zo, die opmerking kan Cassandra van Duijvendijk, Senior Brand Manager van Appelsientje, in haar zak steken. In het omschrijft ze de uitslag van het onderzoek in elk geval als "de kroon op ons werk".

Maar goed, wat vinden we ervan? Een sympathieke actie van Appelsientje of eentje uit de categorie dertien in een dozijn?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie