Digital marketing specialist DQ&A lanceert haar eigen trainingsdivisie

gericht op het helpen van adverteerders, agencies en publishers. Op basis van de enorme vraag vanuit de markt en de wereldwijde insourcing-trend heeft DQ&A haar trainingsdivisie ontwikkeld.

Recent publiceerde Adobe een onderzoek, van de ondervraagde marketing professionals gaf maar liefst 62% aan dat hij of zij over vijf jaar alle programmatic-advertentie-inkoop zelf wil kunnen beheren. Inspelend op deze insourcing-trend richt het trainingsaanbod zich op de Google DoubleClick technologie en Digital Marketing. 

Paulien Gotlieb, Senior Account Manager bij ANWB zegt, “De training heb ik als zeer nuttig ervaren. Tijdens de training was er ruimte om in te gaan op onderwerpen die voor de ANWB als publisher van belang zijn. Mede daardoor kon ik geleerde zaken direct toepassen. Er was voldoende ruimte om te brainstormen over het verder optimaliseren van inkomsten. Ik ben zeer tevreden met DQ&A, omdat deze partij meedenkt met haar klanten”. 

"Het starten van onze trainingsdivisie is een logische stap vooruit voor DQ&A gezien het succes van onze trainings-propositie tot nu toe. We spelen in op de trends in de markt met betrekking tot in-sourcing, daarnaast willen we ons richten op klanten met een ambitie om slimmer en zelfstandiger te kunnen werken. Door het gebruik van trainers met ruime praktijkervaring slaan we een brug tussen de juiste theoretische kennis en het pragmatisch inzetten hiervan" zegt Pieter Slingerland, Managing Director bij DQ&A.

Wil je jouw kennis binnen een korte tijd door een expert laten bijspijkeren op het gebied van de DoubleClick of digital marketing, bekijk hier het volledige opleidings- en trainingsaanbod.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie