Derde Zwarte Boekjes Avond bij Kingsday

Reclamebureau Kingsday organiseert voor de derde keer op 27 november Zwarte Boekjes Avond, een avond waarop alle reclame- en communicatiestudenten van Nederland worden uitgenodigd om 'met onpartijdige, zeer ervaren mensen uit de internationale reclametop te gaan sparren over hun eigen werk'. Kingsday zoekt ook nog een creatief (stagiairen)team.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In rondes van vijftien minuten krijgen studenten de kans om één op één meer kennis op te doen over hun communicatie.

De aanwezige reviewers:
- Jeroen Annokkee, veelbekroonde commercialregisseur (bekijk z'n )
- Boyd Coyner, creative director van Adidas' Impossible is Nothing-campagne, nu oprichter en co-executive-creative-director van bureau
- Peter Hamelinck, creative director G-Star
- Bart van der Vliet, global communication strateeg 'op zo'n beetje alle grote consumentenmerken'
- Karen de Loos, marketing- & communicatie consultant en pitch begeleider
- En de vier partners van Kingsday, 'samen goed voor een stuk of honderd internationale reclameprijzen'

Kingsday zal tijdens Zwarte Boekjes Avond overigens ook op zoek gaan naar een creatief (stagiairen)team om de burelen verder te versterken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie