Boaz Shkolnik volgt Slaven Mandic op als advertentiebaas Mediahuis Nederland

Hij was Manager Digital & Agencies en schuift nu door naar de toppositie.

Boaz Shkolnik is per 1 mei de nieuwe Director of Advertising van Mediahuis Nederland. De huidige Manager Digital & Agencies volgt hiermee Slaven Mandic op. Dit maakt het mediabedrijf vandaag bekend.

Mandic kondigde eerder deze maand aan te vertrekken bij Mediahuis Nederland. Hij gaat werken aan de e-commerce van het pan-Europese Casa, waarin hij samen met Globitas in heeft geïnvesteerd.

Shkolnik is sinds 2018 in dienst bij Mediahuis Nederland en bekleedde sinds die tijd verschillende managementrollen binnen de advertisingafdeling. Als Manager Digital & Agencies was hii verantwoordelijk voor de ontwikkeling en exploitatie van de volledige digitale advertentietak van Mediahuis. Zo overzag Shkolnik productontwikkeling, pricing en leidde hij binnen de salesafdeling het mediabureau-team.

Voor zijn tijd bij Mediahuis had Shkolnik ruim acht jaar meerdere managementfuncties bij marketing automation partij Yieldr.
 

Shkolnik: 'We varen momenteel een goede koers. Onze merken worden sterker vertegenwoordigd in de advertentiemarkt. Je voelt momentum binnen de teams, omdat we meer focussen op specialismen en daardoor effectiever werken. Ik zie dit dan ook als het perfecte moment om hier verder op door te bouwen.'

Begin dit jaar kwam Mediahuis Nederland met een nieuwe landelijke advertentiepropositie voor al zijn nieuwsmedia, waaronder De Telegraaf, de regiotitels en het recent overgenomen NDC Mediagroep. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie