Interactief communicatiebureau Red Urban uit Haarlem ontwikkelde voor TPG Post een speciale Wishou Messenger-actie voor de feestdagen.
Internetters die een afbeelding van een Renault Clio in hun IM-box plaatsen, kunnen de komende maand onverwachts bezoek krijgen van ene Dave, die -vergezeld van een camerateam- hen de sleutels van een gloednieuwe Renault Clio overhandigt. De komende maand trekt hij er iedere week een keer op uit.
De actie doet een beetje denken aan een ouderwetse raamposter-actie, en radiostations organiseren ook weleens iets dergelijks ('heb je je radio op 538, en je word gebeld, dan win je een...')
Hoe werkt het: Via de startpagina van de MSN Messenger word je uitgenodigd om deel te nemen aan de actie, na inschrijven ontvang je een bestandje dat je kunt opslaan en op de Messenger kunt plaatsen.
Vervolgens maar veel msn-en, en hopen dat Dave je huisje niet voorbij rijdt. Je kunt overigens ook een reis naar Egypte winnen.
De actie loopt van 18 november tot en met 20 december en is bedoeld om de Wishou-dienst van TPG Post voor de feestdagen te promoten. Met Wishou kun je online kaartjes maken en versturen, die daarna door een postbode van TPG worden bezorgd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!