Premium

Jupiler en Ajax lanceren 'Don’t drink & drive’ commercial

Zes Ajax-spelers schieten met in verf gedrenkte ballen een boodschap op de muur: 'Don’t drink & drive'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

The Communication Company uit Breda ontwikkelde samen met Wenneker de ‘Don’t drink & drive’ commercial voor het Better World project van Jupiler en Ajax. De film, geregisseerd door Ivo Mostertman, heeft als doel de supporters van Ajax bewust te maken van het feit dat iedere supporter onmisbaar is.

Zes Ajax spelers komen in de film bij elkaar om een statement te maken. Met in verf gedrenkte ballen schieten zij een boodschap op de muur: &;Don’t drink & drive&;. De film wordt de komende vier maanden vertoond in de bioscopen in en rondom Amsterdam, op FOX Sport, online ondersteund en in alle Ajax media, zoals de schermen in de Arena, in print media en op hun social media kanalen.

Credits
Medium: Bioscopen, TV, print en online
Opdrachtgever: AB Inbev
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Erik Soeteman, Remco de Feijter en Erwin Dito
Verantwoordelijk bij Ajax: Sietze van Seijen
Bureau: The Communication Company (Benelux) BV
Creatie: Reijer van Kasteren, Josien de Bruin en Hans van Mook
Account: Bram Verbogt en Helga Koets
Productie: Wenneker, Kerstin Kambier en Anouk van der Stel
Regisseur: Ivo Mostertman
Audio: Freshbeat, Klaas Berings
Fotografie: John Kramer
Media: Zenith Optimedia, Saskia Koster

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie