Aldi komt met eigen TV-magazine

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

lanceert vandaag een nieuw wekelijks TV-magazine, exclusief te koop in de Aldiwinkels bij onze zuiderburen, zo kondigde de Duitse hard discounter gisteren aan.

Daarmee is Aldi de eerste supermarkt in België die een eigen TV-blad lanceert.

Het nieuwe magazine wordt in twee taalversies aangeboden, 'TV-compact' voor de Vlaamse winkels en 'Télé-compact' voor de winkels in Wallonië. Het tijdschrift krijgt een pocketformaat, telt 84 bladzijden en combineert 'overzichtelijk TV-programma's met achtergrondinfo, tips, leuke weetjes over televisieland en extra veel puzzels en spelletjes', aldus Aldi.

Met het blad wil Aldi een (goedkope) aanvulling geven op de bestaande tv-bladen om zo een nieuw publiek aan te spreken. TV-compact/Télé-pocket wordt gemaakt door Sqills een afdeling van Sanoma Magazines Belgium, maar onder Aldi-naam aangeboden.

Belgische servicesuper (onderdeel van ) bracht in 2001 al eens een TV-magazine onder eigen naam uit, maar hield dat nog geen half jaar vol. De supermarktketen exploiteert nu wel een digitale programmagids op de .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie