Wie heeft een idee voor de special van het Tijdschrift voor Marketing?

In het oktober-nummer van het Tijdschrift voor Marketing draait het om marktonderzoek. De redactie is echt heel goed in staat om daar aantrekkelijke en inspirerende verhalen voor te bedenken, maar wat vind jij nu interessant?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zijn er trends in marktonderzoek die we nog nooit gesignaleerd hebben en die wel aandacht behoeven?

Moeten we eens uitzoeken hoe marketeers non response te lijf moeten gaan?

Of: moeten marketeers wel alles onderzoeken, moet er niet juist meer ondernemerschap zijn?

Alles is mogelijk, alles ligt open. Maar dan moet je wel reageren en ons laten weten wat jij nu eens uitgezocht wilt hebben op marktonderzoekgebied.

Denk mee en zie je idee terug in het Tijdschrift voor Marketing.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie