Carolien bruist van de energie en de ambitie: ze gaat groots en meeslepende dingen doen. Wat precies wordt in het interview niet erg duidelijk, wel dat ze ze zich heel specifiek gaat richten op twee groepen: de Amsterdammer en de liefhebber. Hmm.
Leuk wordt het als ze haar tijd bij Berenschot typeert, leiding geven aan 20 mensen, en iets verder op te zeggen geen enkele macht te hebben gehad als adviseur. Geloof ik niet zo. Berenschot is verder 'collegiaal, creatief en calvinistisch' en wordt in de opening van het artikel getypeerd als 'Toonaangevend en hip'. Dat laatste verbaasde me bijzonder: hip? Dat is nou de laatste associatie die ik heb bij Berenschot. Even de site gecheckt en nee: de visual van de site spreekt boekdelen: een ernstig kijkende vioolspeler! Is er iemand die me kan vertellen of ik me vergis en Berenschot wel hip is? Of: welk ander communicatieadviesbureau is op dit moment wel hip en waarom?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!