1. Hier wordt met heel wat anders gestrooid dan zout.
@NS_online even zout strooien?
— Robin (@Donderwolkje) December 9, 2015
@NiborBox He, had dat eerder gezegd. Nu zijn we al te laat.. ^XM
— NS online (@NS_online) December 9, 2015
2. Deze medewerker fietst hem er even in.
@MSchipperen Op station Deventer is dit niet mogelijk nee. Dat kan je hier zien: http://t.co/wcoupPQKa4 .^JS
— NS online (@NS_online) July 10, 2014
@MSchipperen Ja precies, als dit niet staat aangegeven bieden wij deze service niet op dit station. ^JS
— NS online (@NS_online) July 10, 2014
3. Deze reiziger wordt op haar plek in de tweede klasse gezet.
@EllisFansx Enig idee waar het vandaan komt? En in welke trein zit je precies? ^SR
— NS online (@NS_online) September 29, 2015
@EllisFansx Zijn de zuurstofmaskers nog niet naar beneden gevallen dan? #viezerik ^SR
— NS online (@NS_online) September 29, 2015
@EllisFansx Ha! Moet jij eens opletten.. In dergelijke noodsituaties maakt ook de trein rare sprongen;) ^SR
— NS online (@NS_online) September 29, 2015
@EllisFansx Haha nee 'ik heb een scheet gelaten ' is een fijne binnenkomer... ^SR
— NS online (@NS_online) September 29, 2015
4. NS spreekt naast de taal van het spoor ook de taal van de straat.
@NS_online Jij kom hier in sittard
— Mitchell Voeten (@MitchellVoeten) January 25, 2015
@MitchellVoeten Als jij denk jij kan zo praten met mij.. Jij heb groot probleem, jij maak groot probleem. Wahahaauw. ^LB
— NS online (@NS_online) January 25, 2015
5. Iets zegt ons dat dit geen spellingsfout is geweest...
Hoi Demi. Dat zal onhandig lopen. Wanneer ben je deze verlopen? Kun je de schoen omschrijven. ^DX
— NS online (@NS_online) October 23, 2017
6. Ze zijn er zeker niet op hun mondje gevallen.
@NS_online De secondewijzer van deze klok op perron 2 van station Vlaardingen West staat stil. pic.twitter.com/ytGJDE4NKm
— Melvin Peeters (@McMeller) August 25, 2015
@McMeller Dat is op een foto vaak het geval. Ik ga je melding doorgeven, bedankt voor je oplettendheid. ^MB
— NS online (@NS_online) August 25, 2015
7. NS koelt deze overhitte treinreiziger even af.
@GeslachtsDale De normale kachel in de trein wordt bestuurd door een automatisch klimaatsysteem hier kan ik niks aan veranderen. Hoe het 1/2
— NS online (@NS_online) May 24, 2015
@GeslachtsDale met de fucking kachel zit weet ik niet precies. Daarnaast voel ik me prima, bedankt voor de bezorgdheid. ^JB 2/2
— NS online (@NS_online) May 24, 2015
8. Deze pittige reactie had hij vast niet verwacht.
9. NS is in dit verhaal de bijrijder...
Maar zo grappig vinden ze het niet echt.@vodafoneNL Ik zal @NS_online ook even taggen. Die hebben wel meer ervaring met slechte verbindingen.
— Ralph Schrijnemakers (@schriene) January 13, 2016
@schriene @vodafoneNL Serious? ^KJ pic.twitter.com/ivVJIOuSJu
— NS online (@NS_online) January 13, 2016
10. NS heeft misschien problemen met op tijd zijn maar komt in dit geval wel zijn belofte na...
De reis naar Utrecht verloopt niet voorspoedig voor Marja.Dit is dus wel volkomen kut. Thuis op @NS_online planner gekeken. Eerder van huis gegaan. Op station blijken treinen niet te rijden.
— Marja (@MarjaDutch) May 30, 2016
En de NS gaat een weddenschap aan...Vooralsnog staan we op Gouda Goverwelle. Ik juich pas in Utrecht.
— Marja (@MarjaDutch) May 30, 2016
Die zij ook nog eens verliezen.Als ik jou zie juichen eet ik mijn schoen op;) ^SR
— NS online (@NS_online) 30 mei 2016
Belofte maakt schuld.^SR van @NS_online gaat nu zijn schoen opeten, want ik ben op Utrecht CS. pic.twitter.com/twylqyqmRO
— Marja (@MarjaDutch) May 30, 2016
Zo zie je maar;) Werkse vandaag! ^SR pic.twitter.com/JPPZKOjFdA
— NS online (@NS_online) 30 mei 2016
11. Dit gesprek nam een aparte wending...
Zijn aansluiting heeft hij in ieder geval niet gehaald.@NS_online kan de IC van 19:15 naar Groningen vanaf Zwolle wachten op de vertraagde IC naar Leeuwarden? Anders mis ik de aansluiting....
— Lars Bierhaalder (@lbierhaalder) March 30, 2017
De NS heeft misschien wel een oplossing voor zijn pech.Helaas heb ik de aansluiting gemist, alsmede de Sprinter naar Groningen..... Wat een #treinleven vandaag met vertragingen..... ;-)
— Lars Bierhaalder (@lbierhaalder) March 30, 2017
Lars is als eerste op locatie...Gelukkig. Doen we straks nog een biertje in de Pintelier om van de reis te herstellen? ^CN
— NS online (@NS_online) March 30, 2017
— Lars Bierhaalder (@lbierhaalder) March 30, 2017En de webcaremedewerkers van de NS volgen al gauw.
@ricardobrouwer Wat een gezelligheid! ^SZ pic.twitter.com/6UtVOXK6Ec
— NS online (@NS_online) March 30, 2017
12. Alle reizigers worden bij deze heilig verklaard door de NS.
Uhm, @NS_online zoek misschien even op wanneer "u" met een hoofdletter is. pic.twitter.com/ZEjgMc21MR
— Simone Bakker (@annasimoniaine) March 9, 2017
Dat schrijf je naar personen die je als heilig beschouwt. Zo zien wij reizigers ;) De reiziger komt bij oNS op 1, 2 en 3 ^BR
— NS online (@NS_online) March 9, 2017
13. NS leert deze student een lesje...
Dat is balen, want aan de spelfout te zien, had je wel een dagje school kunnen gebruiken! ;) ^MP
— NS online (@NS_online) December 15, 2016
14. Al zijn ze zelf ook niet geheel zonder fouten...
Voordat @Taalvoutjes er mee aan de haal gaat, onze #tippex man is onderweg ;) pic.twitter.com/mgQPJQLWQ5
— NS online (@NS_online) August 22, 2016
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!