1. Wie hier de luchtverkeersleider is in huis is wel duidelijk.
Laat me je trakteren op een dinner Roy https://t.co/KXQufAMSRb
— كاترينا (@xKITKATRINA) September 1, 2016
Ik heb het gevraagd aan mijn vrouw ... maar die vind het geen goed plan. Sorry! ^Roy pic.twitter.com/HbY7ie2EWY
— Schiphol (@Schiphol) September 1, 2016
2. Jochem komt met een pijnlijke prijsvergelijking.
Maar NS is niet echt onder de indruk.Groningen <> Hoogeveen : €21,40 @NS_online
— Jochem van de Weg (@JochemvdWeg) December 18, 2017
Groningen <> Gdansk : €19,18 @wizzair @FlyGRQ @AirportEelde pic.twitter.com/33HMJpbyd7
Groningen Airport laat dit natuurlijk niet over zich heen gaan.Ik weet het... kregen wij maar zoveel subsidie ;) ^KJ
— NS online (@NS_online) December 18, 2017
Gelukkig kan bij ons iedereen gewoon zitten. pic.twitter.com/BGs3I7kdw8
— GroningenAirport.nl (@AirportEelde) December 18, 2017
3. KLM heeft wel een punt.
@KLM gekkies. #rumag pic.twitter.com/jIzasxeErw
— RUMAG (@rumagnl) October 23, 2017
BEDANKT. RUMAG. HEBBEN. JULLIE. DE. SPATIEBALK. OP. JULLIE. TOETSENBORD. AL. ONTDEKT?
— Royal Dutch Airlines (@KLM) October 23, 2017
4. Maar ook bij Transavia kunnen ze er wat van.
had to print my boarding pass for my @transavia flight like it's 2006 pic.twitter.com/vXzyc1CcyH
— juan (@juanbuis) October 4, 2016
Yes well, we wanted to adapt our service to your hairstyle. ;) >>
— Transavia (@transavia) October 4, 2016
5. Bij KLM staat 'Love On Top' voor haar reizigers.
6. Ook al heeft je vraag helemaal niets met vliegen te maken.
Voor al je meubelvragen moet je bij @NintendoNL zijn. Kunnen we je nog ergens anders mee assisteren?
— Royal Dutch Airlines (@KLM) June 21, 2016
7. De woordgrappen vliegen je hier in hoog tempo om de oren...
Van hier Nador... Het schijnt er ontzettend Nice te zijn! ✈ ^Jim
— Eindhoven Airport (@ehvairport) November 9, 2017
Sofia complimenten in één tweet! We worden er helemaal Rhodos van... ^Jim
— Eindhoven Airport (@ehvairport) November 9, 2017
Erg Athene van je. ^Jim
— Eindhoven Airport (@ehvairport) November 9, 2017
8. Deze twitteraar moest nodig zijn ei kwijt...
Want dit is heel logisch zou je zeggen.@KLM @Schiphol @corendon @transavia @TUINederland .
— Rob Wever (@Rob_Wever) November 29, 2017
Ik hoop dat jullie het beter doen.https://t.co/xw0naAEe71
En bij Schiphol zijn ze nu ook het spoor beister.</strongThey’re not wrong. pic.twitter.com/6IBeRtPBLP
— You Had One Job (@_youhadonejob1) November 29, 2017
Wij zijn nogal de kluts kwijt door dit bericht, Rob. Maar wij hebben uiteindelijk toch liever een half ei dan een lege dop. En dat is wat ons betreft het ei van Columbus. ^Tim
— Schiphol (@Schiphol) November 29, 2017
9. Sommige reizigers krijgen het door hun vlucht hoog in hun bol. Want de grappenmaker moest niks hebben van het reizen tussen het plebs.
En vraagt dan ook om een schadevergoeding bij Transavia.
Maar Transavia zet de beste man weer terug op zijn plek en zorgt dat hij een toontje lager vliegt.10. Moedertjelief KLM moet hier even ingrijpen.
Want dit gedrag van dochter Transavia kan niet door de douane natuurlijk.Wij zijn ook benieuwd Sebastiaan, lijkt me namelijk sterk! #ArrogantWebCareTeam #IkMaakMaarEenGrapje
— Transavia (@transavia) April 5, 2017
Gedraag je!
— Royal Dutch Airlines (@KLM) April 5, 2017
11. Tenslotte kan KLM in bijna elke taal reageren, dus ook in straattaal.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!