Hunkemöller wil merk- en servicebeleving consument verhogen

Het nieuwe loyaliteitsprogramma en spaarsysteem 'Passion Points', een Click & Collect service en een internationale webshop maken deel uit van deze strategie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Passion Points
Hunkemöller heeft een nieuw spaarsysteem en loyaliteitsprogramma gelanceerd, genaamd Passion Points. Passion points zijn te verdienen bij elke besteding in de winkel en in de webshop, maar ook door bepaalde posts te liken op Facebook. Binnenkort is het mogelijk om ook Passion Points te verdienen door een review te geven over een online gekocht product. Door de Hunkemöller Facebookpagina te connecten, wordt de Facebookpagina gekoppeld aan de ledenkaart. Het totaaloverzicht van alle aankopen, kortingen, social gedrag en de Passion Points zijn te zien via het eigen Hunkemöller account. Consumenten blijven op de hoogte via het online account of middels de Hunkemöller app.

Click & Collect
Ook heeft Hunkemöller een online reserveringssysteem geïntroduceerd, genaamd Click & Collect. Met dit systeem kan de klant in de webshop haar favoriete product reserveren en in een door haar gekozen Hunkemöller filiaal apart laten hangen.Daarnaast is het voortaan ook mogelijk om online aankopen in de winkel te retourneren.

Internationale webshop
Daarnaast is de Hunkemöller webshop vernieuwd, en is er gewerkt aan betere cross-sell mogelijkheden. Naast de lokale shops in Nederland, België en Duitsland, is er nu ook een . Hier kan gekozen worden uit vijf verschillende talen, en de bezorgservice is uitgebreid met veertien nieuwe landen in Europa.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie