Chalmers, Woerde en Engels in jury Creative Press Challenge 2014

De Persgroep maakt vandaag de jury van de Creative Press Challenge 2014 bekend, een jaarlijks terugkerende wedstrijd voor de Nederlandse reclamewereld. De opdracht is om de identiteit van een goed doel, dit jaar de Stichting voor Vluchtelingstudenten, te vangen in één [print]pagina.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mark Chalmers (Executive Creative Director Vice, voorheen bij Tribal DDB), Mark Woerde (Oprichter LEMZ) en Bas Engels (Creative Managing Director TBWA\Neboko) vormen het creatieve hart van de jury. Daarnaast maken Mardjan Seighali (Directeur Stichting voor Vluchtelingstudenten - UAF) en Philippe Remarque (Hoofdredacteur de Volkskrant) deel uit van de jury.

‘De is een invitation only competitie, om zo de kwaliteit van de inzendingen te waarborgen’, aldus De Persgroep. ‘Na de zomer wordt de shortlist van reclamebureaus bekendgemaakt, die uitgenodigd worden om deel te nemen. Creative Directors van de top van de Nederlande reclamewereld ontvangen een uitnodiging om hun beste talent te selecteren voor deelname. De winnaars van , Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred, en de top 4 beste teams krijgen een free pass om weer mee te doen.’

Tevens worden 10 wildcards weggegeven aan teams die hun plaats in de Challenge weten te veroveren met een briljante mail naar .

Vorig jaar verscheen rond de Creative Press Challenge tevens een , als ode aan het medium print.

 

Fotografie: Corriette Schoenaerts

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie