Yahoo zet WOM in bij het winkelen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

komt met de Pick List. Een online mogelijkheid om lijsten aan te maken van producten waarnaar je op zoek bent (verlanglijstjes), of die je al in je bezit hebt.

De dienst bevat een word-of-mouth mogelijkheid, waarbij internetters recensies kunnen achterlaten, producten kunnen aanbevelen, maar ook toegang hebben tot de lijstjes van vrienden, bekenden en onbekenden (dus ook marketeers).

De lijstjes moeten volgens Yahoo! het shoppen een stuk overzichtelijker en persoonlijker maken.

De Pick Lists zijn onderdeel van de rubriek .

Het concept van mond-tot-mond rubrieken is niet nieuw op Yahoo!, zo kunnen internetters in de al reisadvies inwinnen, en kun je recensies lezen van lokale aanbieders in .

De Pick Lists lijken op de Listmania Lists van Amazon: Je leest een boek en laat een recensie achter voor de volgende geïnteresseerde. Bij Yahoo kunnen bezoekers echter ook commentaar geven op het verlanglijstje van een mede-internetter, via e-mail of RSS. De lijstjes zijn op deze manier gemakkelijk toe te voegen aan een weblog. De nieuwe dienst is dan ook geïntegreerd in Yahoo!'s .
(via )

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie