Samsung deelt gratis ijs uit met interactieve shopper actie

In opdracht van Samsung ontwikkelden Cheel en JCDecaux The Coolest Chat - via de chatapplicatie ChatOn - waarmee winkelend publiek een gratis Ben & Jerry’s ijsje kon bestellen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De actie liep van 14 tot en met 18 augustus, via ChatOn. Via de maakt de applicatie van iedere smartphone een ijsbekertje dat kon worden gevuld bij een ChatOn Mupi op het Leidseplein in Amsterdam. Via de Dual Camera in de Samsun Galaxy S4 en ChatOn kon je de smaak van het ijsje kiezen.

Zodra het bekertje op de telefoon gevuld was, kon je direct naar de Ben & Jerry’s winkel in de Leidsestraat om het echte ijsje te halen. Degenen die vergeten waren om aan de actie mee te doen, zagen het ijsje langzaam op hun smartphone smelten.

Creative Director: Frans Pootjes
Concept: Frans Pootjes, Paul van de Woestijne
Copy: Frans Pootjes
Art Direction: Arco van Winden, Ton van Jole
Account: Relinde Scheffer
Social media manager: Paul Braat
Verantwoordelijk bij klant: Caroline Teengs
Verantwoordelijk bij Ben & Jerry’s: Stephan Ardesch
Realisatie: Marc van Amerongen - JCDecaux

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie