Dit is een test

Leuk hoor, al die nieuwe media. Maar gek word je er ook van. Al die informatie die de hele dag op je afkomt. De prikkels die uitgezonden worden vergen niet alleen het uiterste van de ontvanger, ook de zender moet steeds meer moeite doen om aandacht te krijgen. Recent zijn er twee meer dan aardige campagnes gelanceerd die erin slagen door middel van een duidelijke vraag een verrassende boodschap over te brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De eerste is van het Noorse Rode Kruis, dat een gehoortest online heeft gezet. Moeilijk te omschrijven, dit moet je ondergaan. Gebruik voor een optimaal resultaat een hoofdtelefoon of probeer omgevingsgeluid zoveel mogelijk te reduceren.
Suf?

De tweede test vergt opperste concentratie. In deze video vraagt Transport for London, de overkoepelende vervoersorganisatie van de Britse hoofdstad, het aantal passes te tellen die het witte basketbal team maakt.
Eitje?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie