Afgelopen week was ik er even tussen uit vandaar dat editie 5 wat langer 'open' stond. En dat is maar goed ook want deze keer was het nogal moeilijk als je het aantal reacties ziet.
Toch kwam er uiteindelijk de juiste oplossing.
Linda van het NIVRA kwam met:
Ik denk dat de stickers een boodschap bevatten om je borsten te checken op borstkanker, net zoals als je de appels en peren checkt op gaafheid in de supermarkt.
Helemaal goed! Deze guerilla campagne is gemaakt voor het Hospital do Cancer, Sao Paulo.
De tekst op de sticker: Zie je, zelfonderzoek is eenvoudig.
Hoe simpel en confronterend.
De eervolle vermelding gaat dus naar Linda, Hulde!
Bekijk hier de ongecensureerde advertenties:
De Raden Maar van deze week:
Deze keer een iets luchtiger onderwerp waarbij als je eenmaal de oplossing weet moet schaterlachen (of heb ik dat alleen?).
De oplossing? Vertel het in de comments.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!