De juryleden voor de AMMA 2014 zijn bekend. 9 jury’s bepalen de winnaars en genomineerden in 9 van de 10 categorieën.
De AMMA Media-exploitant van het jaar werd voorheen op basis van een enquête onder mediabureaus bepaald. Nu dienen exploitanten zelf een case in te zenden om in aanmerking te komen voor de titel.
De winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs wordt bepaald door middel van een online enquête.
De categorieën met voorzitters zijn:
Beste Mediastrategie – Astrid van den Oetelaar (FrieslandCampina)
Beste Creatieve Gebruik van een Medium – Winston Gerschtanowitz (Talpa)
Beste Interactieve Mediastrategie - Jeroen de Bakker (Lab1111)
Beste Media-innovatie – Dick van der Lecq (Etcetera)
Mediabureau van het Jaar - Ton Rozestraten (RTL)
Media-adverteerder van het Jaar – Karlijn Schram (LeBrand)
Media-exploitant van het jaar – Marianne Bruijn
Hans du Chatinier-prijs – Peter Wiegman (Het Medialoket)
YIM Mediatalent van het jaar – Maartje Symons (The Work[z])
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!