Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In een interview op vertelt ze waarom. "Ja. Want je moet interessant zijn om te volgen. Op die manier heb ik nu bijna 4000 volgers opgebouwd die het thema Roos van Vugt boeiend genoeg vinden. Je zoekt steeds naar kruisbestuiving, je kunt online en offline arbeidsmarktcommunicatie niet meer los van elkaar zien.(...) De latente baanzoekers zijn tegenwoordig vooral online, je orienteert je via Linkedin en vraagt vrienden: is werken bij Deloitte wat? We hebben een corporate pagina op Hyves, een iets frivoler en jeugdiger social medium waar we toch willen zijn, al gaat er veel over naar Facebook tegenwoordig. Hyves wordt onder studenten nog veel gebruikt. Facebook is iets internationaler, daar doen we sinds twee jaar steeds meer. We hebben er net een nieuwe interface voor Deloitte neergezet. De drie G’s zijn ook daar belangrijk, wil je worden opgemerkt."

Menno Lanting zette de schijnwerpers in zijn bekroonde boek 'Connect' ook al op de aanpak van Deloitte. Een toch tamelijk serieuze club van professionals op het gebied van accountancy, consulting, financiële advisering, risk management en belastingadvies. Hoe geil, grof en grappig kun je belastingadvies maken? Recente Tweet van DeloitteMKB: "Naheffing kilometervergoeding en extrapolatie " En van Deloitte internationaal: " Global Indirect Tax News Update | May 2011 - Latest updates from around the world " Uit deze tweets haal ik eigenlijk alleen maar Gedegen Vakkennis, en dat vind ik ook niet zo raar gegeven het werkterrein van Deloitte.

En dat is dan iets wat me opvalt: de 'recruiting' mag dan wel opvallen en overlopen van De Drie G's, maar kom je, zodra je eenmaal je handtekening hebt gezet niet terecht in een organisatie waar opeens heel andere G's regeren: Grijs, Gedegen en Gehoorzaam?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie