Het onderzoek is een initiatief van Stichting SpinAwards in samenwerking met: Tijdschrift voor Marketing, BVA, Media Plaza, DDMA, IAB, Adformatie, MolBlog, Marketingfacts, DutchCowboys en wordt uitgevoerd door RM Interactive.
Wij vragen u online een vragenlijst in te vullen over uw activiteiten op het gebied van interactieve marketingcommunicatie.
In ruil voor deze medewerking krijgt u, zonder kosten of verdere verplichtingen, de beschikking over de samenvatting van het rapport. Dit te verschijnen rapport geeft u inzicht in welke trends en ontwikkelingen er zijn op het gebied van interactieve marketingcommunicatie in Nederland, nuttig en leerzaam voor u en uw organisatie.
Een analyse van het rapport zal in het novembernummer van Tijdschrift voor Marketing worden geplaatst. Het rapport wordt niet te koop aangeboden.
Al uw antwoorden blijven vanzelfsprekend anoniem en worden beslist niet gebruikt voor andere doeleinden dan dit onderzoek.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!