Crisiscommunicatie

De kredietcrisis prikkelt de communicatiewereld tot inventieve benaderingen van afnemers en consumenten. Overal duiken publicaties en mailings op die mij wijzen op de mogelijkheden om meer met minder te doen. Slim gebruik te maken van IKEA-meubeltjes in een design omgeving, meer te doen met restjes en het leuke van vintage kleding. Ik zie de redactievergaderingen en brainstorms voor me waar de ideeen voor kredietcrisisproof communicatie worden geturfd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit alles biedt naturlijk een enorme kans voor de duurzaamheidsacties die vlak voor het uitbarsten van de kredietcrisis zo breed werden ingezet. Maar op de één of andere manier lijken die de koppeling minder goed te kunnen maken. Of zie ik iets over het hoofd? En wie heeft er nog andere leuke voorbeelden van creatieve inhakers op het huidige barre economische klimaat?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie