Natwerk is het nieuwe bureau voor Hooghoudt Beerenburg.
De twee nieuwe mixen heten de Sneeuwtoeter en de Zwarte Piste. Ze worden geïntroduceerd met de campagne ’Whoop Whoop Winter’. Naast een uitgebreide activatie in de Nederlandse horeca zijn ook de après-ski hit 'Leven na de dood’ van Jebroer met bijbehorende videoclip onderdeel van de campagne.
De Sneeuwtoeter is een shot Hooghoudt Beerenburg met een toef slagroom. Slagroom op je neus moet zo een nieuw après-ski feestritueel worden. De Zwarte Piste is een mix van Hooghoudt Beerenburg en cola in een pitcher met ijs.
Whoop Whoop Winterfeesten
Frank de Ruwe van Natwerk: 'Nederland kent bijna geen echte winters meer. Da’s jammer. Wij dachten toen: dan creëren we de winter zelf wel. En die vieren we gewoon het hele jaar door. Dan doen we met de zogenaamde Whoop Whoop Winterfeesten die in meer dan 70 Nederlandse kroegen het hele jaar door gevierd worden. Tijdens deze feesten wordt de volledige kroeg omgebouwd tot jaren ’80 après-ski chalet. Bij drie van deze feesten treedt Jebroer op en gaat zijn nieuwe hit keihard meegebruld worden.'
Hannah Ellens, Brand manager bij Hooghoudt: 'Hooghoudt heeft kwaliteit als randvoorwaarde en ambacht is voor ons vanzelfsprekend. Daarnaast willen we de humor die we al sinds 1888 in uitingen laten zien, weer een hoofdrol geven. Met Natwerk als nieuw bureau hebben we daar een ideale partner in gevonden. Deze campagne is daar de perfecte invulling van.'
De eerstvolgende editie van de Whoop Whoop Winter-feesten is 2 februari in Club Kokomo In Groningen, waar naast Jebroer ook The Partysquad en Mr. Wonder optreden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!