Westland, dat de premium kaas Old Amsterdam op de markt heeft, komt met een ‘Old Burger’, een sappige burger met daarop een dikke plak Old Amsterdam tussen twee stukken brood. De introductie campagne kent een 360-gradenbenadering, waarin zowel TV, events, online, retail als social/PR worden ingezet.
Festivaltour
Omdat in de Old Burger-campagne alles draait om smaak, maakt de Old Burger deze zomer een tour langs verschillende (food)festivals. Op deze manier krijgt heel Nederland de kans om de burger te proeven. Voor wie de Old Burger daarna nog een keer zelf wil maken, deelt Old Amsterdam het originele recept, inclusief een speciale ‘Making of’-video, om de burger ook thuis te kunnen maken. Old Amsterdam heeft ook verschillende foodbloggers uitgedaagd om de Old Burger te maken. Ook zullen er deze zomer – tijdelijk – burger slices verkrijgbaar zijn in verschillende supermarkten. De nieuwe commercial, het Old Burger-recept, de ‘Making of’, de ‘Making of’ van de ‘Making of’ en de agenda van de festivaltour zijn te vinden op de speciale Old Burger-website, www.oldburger.com. Bureau ETCETERA tekende voor de campagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!