Media Markt zoekt de beste stagiair ooit

Bureau Boomerang verzorgt de campagne op sociale media

Media Markt roept studenten op zich op te geven voor ‘de beste stage ooit’. De elektronicaketen vraagt de studenten een filmpje te maken waarin zij laten zien waarom ze de beste stagiair ooit zijn. Van vlog tot animatiefilm: alles is geoorloofd om Media Markt te overtuigen.

Deze video kunnen studenten op Facebook, Twitter of Instagram plaatsen met de hashtag . Aan de hand van de ingezonden videos, zal Media Markt een selectie maken uit de deelnemers. De uiteindelijke winnaar zal begin februari de daadwerkelijke stage in de wacht slepen.

Talent aantrekken

‘Met deze campagne hopen we een aantal toekomstige talenten aan ons te kunnen binden en de groei van onze social kanalen te kunnen stimuleren’, zegt Tom Hensen van Media Markt. ‘De winnaar gaat via de social kanalen van Media Markt zes maanden lang alle films, games en andere entertainmentproducten testen. Met ruim 10.000 kijkers op Instagram Stories best een mooi begin van je carrière.’

Opvallen

Flkret Fetahovic van bureau Boomerang: ‘Talent vinden is lastiger dan ooit in de huidige markt. Je moet echt iets doen om op te vallen tussen alle andere merken. Dat hopen we te doen met deze actie.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie