Van der Heijden begint per 11 januari 2016. In die rol is hij verantwoordelijk voor de aansturing van alle nationale sales voor de landelijke, regionale dagbladen en weekbladen van ‘De Persgroep’ en ‘Wegener’. Per 1 januari allemaal onder de vlag ‘De Persgroep’.
Hij komt van Miinto Benelux (RTL Ventures), waar hij managing director was.
Christel van den Hazel, directeur Advertising: ‘Wij vinden het vertrek van Irene ten Dam ontzettend jammer, maar respecteren haar keuze.’ Ten Dam: ‘Het is een lastig besluit geweest, gewoonweg omdat ik iedere dag vol energie en plezier met het team samenwerk. Ik ervaar De Persgroep, in de ruim 2 jaar dat ik hier werk, als ambitieus met een duidelijke toekomstvisie. Toch heb ik deze beslissing genomen. Mijn belangrijkste reden is dat als ik over 10 jaar terugkijk, ik geen spijt wil hebben dat ik mijn gezin te weinig aandacht heb gegeven.’
Ten Dam blijft de komende maanden nog actief betrokken, zowel richting interne als externe relaties.
Irene ten Dam
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!