KPN doet mee nieuw seizoen van ‘The Pickup’

Het bedrijf neemt de partnership van Hi over.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen jaar scoorde ‘Hi The Pickup’ ruim 3 miljoen views op YouTube, voor KPN een reden om de samenwerking met Universal Music Group & Brands en Top Notch te verlengen.

Vorig jaar deed het het Hi-merk van KPN mee, nu is het KPN zelf.

In een Amerikaanse Chevy Suburban (The Pickup) maakt elke drie weken een nieuwe combinatie van artiesten een nieuwe track op de beat van een van dé producers van dit moment, om deze vervolgens in de oldtimer te laten horen. De track wordt in de auto opgenomen voor de videoserie. De studioversie verschijnt, op dezelfde dag als de video, in Spotify.

Voor KPN betekent deelname dat ze de jongere doelgroep kunnen bereiken (wat het bedrijf bijvoorbeeld ook probeert met , en het ) en het wil daarnaast op deze manier artiesten een mogelijkheid bieden ‘om nieuwe muziek te releasen en jong talent een platform te bieden’.

Naast ruim 3 miljoen views op YouTube zijn de tracks meer dan 2,2 miljoen keer gestreamd op Spotify en heeft het project 100.000 unieke bezoekers naar de website van Hi opgeleverd, aldus KPN.

: Fresku & Braz - Niemand Anders (prod. Teemong)

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie