Kim Dingler verlaat They

Mede-oprichter en managing director Kim Dingler vindt het na 8,5 jaar reclamebureau They tijd voor een nieuwe stap.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De algemene leiding van They wordt voortgezet door creative partners Sander Bakker en Patrick van der Gronde.

Kim Dingler (39): ‘They was een geweldige ervaring, maar ik voel dat het tijd is voor een nieuwe uitdaging. Ik ga mij nu eerst breed oriënteren in de gehele creatieve industrie om te bepalen waar die uitdaging ligt.’

Dingler blijft samen met Bakker, Van der Gronde en de vorig jaar vertrokken Roland van der Vorst als aandeelhouder verbonden aan het door They opgerichtte champagnemerk Zarb, dat internationaal wordt uitgerold.

Kim Dingler kwam tijdens haar studie International Management in aanraking met het mediavak bij Carat in Londen en werkte vervolgens als jongerenspecialist op de afdeling marketing & research van Carat Nederland.

Daarna was zij enkele jaren werkzaam bij Media Direction, de media-afdeling van FHV BBDO, en bij het toenmalige reclamebureau Van Walbeek Etcetera.

In 2002 werd Dingler media & communicatie manager bij Heineken Nederland en in september 2005 richtte zij met vijf partners het bureau They op.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie