Premium

Ikea geeft mensen batterij-icoontjes en laat zien hoe je beter kunt opladen

De belangrijkste tip is natuurlijk de inrichting van je slaapkamer.

Woonwarenhuis Ikea zet het belang van goede nachtrust centraal in een nieuwe campagne. De video laat zien hoe een goede slaapkamerinrichting (die je natuurlijk koopt bij Ikea) je helpt om uit te rusten.

Iedereen heeft een batterijtje
In de video zie je een gezin dat gaat slapen. Ieder gezinslid heeft een batterij-icoontje bij zijn hoofd, dat laat zien hoe ver die persoon is opgeladen. De voice-over verandert allerlei dingen in de slaapkamer, zodat de batterijen steeds voller worden.

In onder andere tv-reclame (60 seconden), online films en outdoor media laat het warenhuis zien hoe je je slaapkamer zou moeten inrichten. De campagne werd ontwikkeld door Havas Lemz en omvat verder non-spot radio, online advertising en social media.

Credits tv-commercial
Creative Agency:        Havas Lemz
Director:                     Floris Kingma (Czar)
Producer Czar:            Roos Blank
Agency Producer:       Marga Bierema
DOP:                           Gabor Deak
Sound:                         Feike de Wit (Soundcircus)
Edit:                            Teun Rietvelt 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie