Heineken maakt We are Pi tot wereldwijd lead agency voor Desperados

Het Amsterdamse bureau gaat het merk gezicht geven in 85 markten over de hele wereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Desperados is een van de grootste en snelst groeiende internationale biermerken in het Heineken assortiment. We Are Pi gaat met het Desperados brand team werken aan communicatie met &;een focus op digitale ervaringen en sociale activaties&;.

Het Desperados account zat hiervoor bij Wieden + Kennedy Amsterdam. Een heroriëntatie werd in gang gezet na de breuk tussen Heineken en bureau die deze zomer plaatsvond. Wieden + Kennedy Amsterdam sleepte kort daarop het in de wacht van het Amerikaanse bierconcern Anheuser-Busch Inbev.

Met de keuze voor We Are Pi heeft Desperados nu nieuw onderdak gevonden. Walter Drenth, Heineken&;s senior director Global Brands International: &;We waren op zoek naar een creatieve partner met diepgaande kennis van de doelgroep en de gedurfde houding die bij het merk past. We zijn ervan overtuigd dat We Are Pi een perfecte aansluiting heeft op onze merkfilosofie.&;

Alex Bennett-Grant, MD & mede-oprichter van We Are Pi: &;We altijd op zoek naar samenwerking met thought leaders die de wereld vooruit willen bewegen. Desperados heeft die eigenschap in overvloed.&;

De aanstelling van We Are Pi als lead agency wordt met onmiddellijke ingang van kracht. Het bier met tequila smaak is beschikbaar in 85 markten over de hele wereld die alle vanuit Amsterdam bediend worden. We Are Pi werkt verder voor Heineken, Coca-Cola, Under Armour, Lego, Wrangler, Kipling, TED Conferences en Paddy Power.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie