Tele2 wil als eerste de trend doorbreken van steeds grotere tv-pakketten met de introductie van TV Light, het kleinst mogelijke tv-pakket 'zonder vetrandjes' met alleen de 20 meest populaire zenders.
Op 22 juni stemde staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap Sander Dekker in met een onderzoek naar meer keuzevrijheid voor consumenten bij het samenstellen van hun tv-pakket. Tele2 is een groot voorstander van dit initiatief, zegt directeur consumentenmarkt Fedor Hoevenaars: 'Onze droom is om klanten à la carte televisie aan te kunnen bieden, met echt alleen de zenders die je daadwerkelijk kijkt. Met TV Light zetten wij nu de eerste stap in die richting en bieden wij onze klanten het kleinst mogelijke pakket wat binnen de huidige wet mogelijk is.'
Tele2 begint ook een campagne om Nederlanders bewust te maken van hun eigen kijkgedrag. De populairste Nederlandse omroeper van de jaren ‘80 en ‘90, Hans van der Togt, helpt Nederland bij het maken van een bewuste keuze in het woud van series, sitcoms, films en talkshows.
Daarnaast kunnen bezoekers terecht op een speciale 'Tele2 TV Advies'-site, waar ze de commercial en enkele extra 'retro' aankondigingen van Van der Togt kunnen bekijken. Ook kunnen bezoekers zelf aankondigingen downloaden en toevoegen aan hun eigen filmpjes.
Credits
Opdrachtgever: Cilesta van Doorn, directeur Brand & Communication Tele2 Nederland
Concept, Copy & Artwork: Creative Studio Tele2, Jayne Travis, Simon de Coninck & Kea Dunant
Productie & development: Code d’Azur, Alexandra Psalti
Ster: Hans van der Togt
Media Partner: iProspect, Nick van der Voorst
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!