De longlists voor Adverteerder en Bureau van het Jaar

Deze merken en bureaus strijden in mei voor de titel Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent.

De Longlisten voor de ABC Groot Accenten 2017 zijn bekend. De ABC jury bestaande uit redacteuren van de Adformatie, Fonk en MarketingTribune, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen, heeft onderstaande merken en bureaus genomineerd:

Adverteerder van het Jaar

Bureau van het Jaar

Consistent Accent

 

 

 

Albert Heijn

Achtung!mcgarrybowen

Artis

Coolblue

dawn

Heineken

Coop

DEPT

HEMA

Heineken

Goud Uberconnected

IKEA

HEMA

Havas Lemz

Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten

INDIE Amsterdam

Ministerie van Defensie

KPN

Joe Public Take-away Advertising

SIRE

Lidl

N=5

Tele2

McDonald’s

TBWA\NEBOKO

Rituals

Tele2

XXS Amsterdam

Zwitserleven

De genomineerden moeten nu motiveren waarom ze een plek op de shortlist verdienen. De 3 overgebleven kandidaten geven op 15 mei een presentatie aan de ABC jury.

SAMENSTELLING ABC JURY 2017

Onafhankelijke voorzitter: drs. Jolande Sap

BvA bestuur: Heleen Crielaard (Rabobank) en Frenkel Denie,   (FrieslandCampina)

Externe deskundigen: Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Roland van der Vorst (FreedomLab)

Vakbladen: Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune), Nicolette Hulsebos (FONK) en Susanne van Nierop (Adformatie)

SAN bestuur: Léontine Admiraal (PwC), Jeroen Hubert (Accell Group) en Ewa Skotnocki (Triodos Bank).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie