De drie Longlisten ABC Accenten 2017

De Longlisten voor de zogenaamde ABC Groot Accenten 2017 zijn bekend. De ABC jury bestaande uit hoofdredacteuren van de Adformatie, Fonk en MarketingTribune, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen, maakt na rijp beraad onderstaande genomineerde kandidaten bekend.

Longlisten alfabetisch SAN ABC Accenten 2017

ADVERTEERDER VAN HET JAAR:
Albert Heijn, Coolblue, Coop, Heineken, HEMA, Jumbo Supermarkten, KPN, Lidl, McDonald's en Tele2.

BUREAU VAN HET JAAR:
Achtung!mcgarrybowen, dawn, DEPT, Goud Uberconnected, Havas Lemz, INDIE Amsterdam, Joe Public Take-away Advertising, N=5, TBWA\NEBOKO en XXS Amsterdam.

CONSISTENT ACCENT:
Artis, Heineken, HEMA, IKEA, Jumbo Supermarkten, Ministerie van Defensie, SIRE, Tele2, Rituals en Zwitserleven.

De ABC jury staat onder leiding van de onafhankelijke voorzitter drs. Jolande Sap.
Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om het liefst op één maar max. 2 vel A4 hun argumentatie te geven dat zij terecht op de Longlist staan en door dienen te gaan naar de Shortlist.

De uiteindelijk overgebleven 3 x 3 Shortlist kandidaten zullen zich dan presenteren aan de ABC jury op dinsdag 15 mei 2018 bij PwC te Amsterdam. De winnaar wordt bekend gemaakt op de feestelijke uitreiking SAN Accenten in Studio 21 op 31 mei 2018.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →