Linda van de Wiel, brand manager: 'De mentaliteit van het merk past perfect bij de mentaliteit van ons bureau. Bij de eerste kennismaking in Goes voelden we ons direct helemaal thuis. Wij zijn er trots op de we Bax-shop mogen helpen met de volgende fase van het succesvolle merk en bedrijf. Er ligt een grote uitdaging en dat klinkt voor ons al muziek in de oren.'
Linda Blommaert van Bax-shop.nl: 'Bax-Shop groeit ontzettend hard. In 2012 scoorde het bedrijf al een omzet van 30 miljoen en klom het bedrijf jaarlijks met meer dan 20 miljoen. Uiteindelijk komt ze eind dit jaar uit ongeveer 100 miljoen. Bax-shop is gestart met DJ, studio en stage artikelen en voegde in 2012 muziekinstrumenten toe aan het assortiment. Daarna breidde het bedrijf uit naar Frankrijk (2013), Duitsland (2014), België en UK (2015). Volgend jaar staat de toetreding naar nog drie nieuwe landen op de planning.
In al het geraas van deze groei is er logischerwijs minder aandacht besteed aan "wie zijn wij eigenlijk", "waarom doen we dit eigenlijk" als ook "wat willen wij uitstralen naar onze klanten". Tot nu toe. Bax-shop maakt momenteel een transitie door en die willen we graag zo "smooth" mogelijk laten verlopen. Daarom is er nu achter de schermen een brandingproject gestart om helemaal in het dna van Bax-shop te duiken, de onderste steen boven te halen en alle eindjes aan elkaar te knopen tot een mooi geheel in de vorm van een corporate Identity. Je leest het goed, geen rebranding - maar juist branding. Hoewel het logo met het winkelwagentje in dit proces wellicht zou kunnen sneuvelen... van de magenta huiskleur blijven we natuurlijk af.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!